wtorek, 15 kwietnia 2014

Haul mieszany : ubrania, dodatki, kosmetyki :)

Witajcie:)

Dziś mam dla was kilka nowości, będą to ubrania, dodatki, kosmetyki. Zakupy były robione w przeciągu 2 miesięcy, stąd ta połowa butelki z płynem micelarnym.
Chcę robić takie posty regularnie jak uzbiera mi się trochę rzeczy ponieważ później o nich zapominam.

      dwa kominy w bardzo żywych i jaskrawych kolorach, aparat trochę przekłamał obraz w rzeczywistości są jeszcze bardziej neonowe. Będą idealnym dodatkiem do czarnej ramoneski. Kupione na bazarku, każdy za 10 zł.

następnie buty- zwykle czarne ze złotymi elementami, potrzebowałam czegoś na płaskim obcasie, ale bardziej eleganckiego więc padło na nie. Zakupione w miejscowym sklepie za 65zł.

kurtka- czarna, pikowana ze złotymi elementami


skuszona opiniami w sieci zakupiłam krem alantan dermoline lekki krem, podobno świetnie nadaje się pod makijaż, ok. 8zł w aptece.

moja ulubiona maseczka z Ziaji z glinką szarą, zawsze do niej wracam, Natura 1,30zł.


płyn micelarny z Biedronki ok. 5 zł.
szampon Alterra granat i aloes, kupiony na promocji za 6 zł , Rossmann


dwa pędzle Essence, jeden do nakładania cieni, a drugi do ich rozcierania, oba ok. 6zł w Naturze.


Co wy kupiliście?

buziaki
Caroline.

1 komentarz: