czwartek, 15 maja 2014

Zakupy :)

Dziś chcę Wam pokazać moje zakupy z dekoracjami do domu. W piątek pomiędzy świętami majowymi wybraliśmy się do Krakowa w celu poczynienia zakupów. Głównym tematem wyprawy była IKEA. Jako, że w Kielcach jej nie ma (nad czym bardzo ubolewam)  trzeba jakoś sobie radzić. Jechałam już z wcześniej zrobioną listą i dokładnie wiedziałam co chcę. Zakupy może nie są zbyt duże, ale dla mnie zadowalające. Uwielbiam jeździć do tego sklepu, gdyż można za małe pieniądze kupić całkiem fajne rzeczy i zainspirować się do zmian w swoim domu. To tyle na dzisiaj, a teraz zostawiam Was z moimi zakupami i małym pomocnikiem.

Mały pomocnik :)




























Pudełka, w komplecie są 2 sztuki.

























Miska i kubek do kompletu.

























Wazon, który bardzo mi przypomina dawną butelkę na mleko. Zakupiono sztuk 2.

































Wieszaki zawsze się przydadzą.

























Podkładka w róże.

4 komentarze:

  1. A ja mam Ikeę pod nosem (prawie, bo na drugim końcu Wrocławia) a nie byłam tam ani razu :D Kubeczek i miseczka są super :) Teraz będziemy z Bartim zmieniać mieszkanie na nowe, więc może wybiorę się do Ikei :) Przede wszystkim marzy mi się biała toaletka i biurko, będzie pasować do mojego Sony Vaio :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym się zgodzę, że będzie pasować. A do Ikei wybierz się koniecznie, bo na pewno coś Ci wpadnie w oko :D

      Usuń
  2. fajny ten zestaw miseczka i kubek:)

    OdpowiedzUsuń