niedziela, 25 maja 2014

O butach słów kilka :)

Hey :)

Dawno mnie nie było, ale to wszystko wina zbliżającej się sesji. Termin goni termin, tu jakaś praca tu kolokwium, jestem w ciągłym biegu. Nawet wizytę u dermatologa i kosmetologa przekładam z tygodnia na tydzień... ahh. Dobra koniec z marudzeniem, dzisiaj skupiam się na butach czyli czyś co bardzo lubię, nic tak nie sprawia mi radości jak zakup nowych butów. Jako, że ostatnio nadarzyła się ku temu okazja zawitałam do sklepu i na końcu alejki stały właśnie te o to buty. Kolor to mięta połączona z zielenią, na koturnie, z ozdobami na paskach i pięcie. Są lekkie i bardzo wygodne mimo wysokiego obcasa. Nie mam jeszcze na nie pomysłu, ale myślę że będą fajnym akcentem kolorystycznym do bieli i czerni. Miłym zaskoczeniem było też to, że każdy but był zapakowany w osobny woreczek.


1 komentarz: