czwartek, 8 maja 2014

Paznokciowe love :)

Cześć:)

Maj- czyż to nie piękny miesiąc? Oczywiście, że tak, a co za tym idzie czas na nowe paznokcie. Dziś połączyłam róż z confetti. Co do lakieru z Delia Coral spisuje się całkiem nieźle, co prawda do pokrycia całej płytki paznokcia potrzebujemy dwóch warstw ale mi to nie przeszkadza. Pędzelek jest dość szeroki umożliwia to sprawne pomalowanie, nie pozostawia smug , i nie tworzą się na nim bąbelki do tego szybko wysycha. Drugi lakier to Essence po jego pierwszym użyciu polubiłam go bezgranicznie. Daję piękny efekt na paznokciach, nie zahacza i można z nim stworzyć całkiem fajne wzorki. Jedyny jego minus to zmywanie.




























2 komentarze:

  1. Jaki piękny pastelowy róż! Uwielbiam taki kolor :) sama aktualnie mam taki na swoich paznokciach ;) Przy okazji zapraszam Cię do wzięcia udziału w rozdaniu na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nawet bardzo :) a pastele są chyba moimi ulubieńcami :)

      Usuń